FAQ
Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Szczegółowy opis procesu zamówienia znajdziesz w dziale Pomoc.
Jeśli w sekcjach FAQ oraz Pomoc nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas lub zadzwoń na infolinię: (22) 219-79-06.
W jaki sposób odbywa się wysyłka produktów?
Wysyłka towaru odbywa się w ciągu 48 godzin od dokonania zamówienia. Czas dotarcia do klienta wynosi przeciętnie od 3 do 14 dni. Przesyłki kurierskie docierają po 1 - 2 dniach. Ponieważ cenimy dyskrecję nasze paczki są wysyłane w taki sposób, że nikt poza Tobą nie będzie wiedział co znajduje się w środku!
Czy wysyłacie produkty za granicę?
Tak, firma Natural Labs LLC realizuje przesyłki na terenie całej Europy. Warunkiem koniecznym jest dokonanie przedpłaty za towar (przelewem lub kartą), przesyłki pobraniowe za granicę nie są możliwe (jedynie na terenie Polski).
W jaki sposób mogę dokonać zamówienia?
Zamówienie możesz złożyć na naszej stronie internetowej VitaLab.pl znajdującej się pod adresem www.vitalab.pl. Szczegółowe instrukcje dotyczące składania zamówienia dostępne są w dziale Pomoc.
Czy moje pieniądze są bezpieczne?
VitaLab.pl korzysta z systemu DotPay - najbezpieczniejszego systemu obsługi płatności online. Więcej na temat bezpieczeństwa płatności można przeczytać na stronie systemu w dziale bezpieczeństwo.
Poniżej przedstawiamy wszystkie obsługiwane przez nasz sklep kanały płatności:
Czy sprzedajecie próbki, a następnie sami pobieracie pieniądze z karty/konta?
Nie, firma Natural Labs LLC nigdy nie stosowała i nie stosuje takich praktyk. Stawiamy na bezpieczeństwo i uczciwość wobec naszych klientów. U nas płacisz tylko za zamówiony towar. Nie pobieramy sami pieniędzy z kart ani z kont bankowych. Jako dodatkowe zabezpieczenie dla transakcji korzystamy z systemu DotPay, który jest najbezpieczniejszym systemem płatności online.
Czy jest możliwość zapłacenia w ratach?
Niestety nie ma takiej możliwości.
Czy oferujecie gwarancję na zamówione produkty?
Wybrane produkty oferowane w VitaLab.pl objęte są 90-dniową gwarancją. Jeżeli zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań to po prostu nam go odeślij (nawet, jeżeli znaczna część jest już zużyta), a zwrócimy Ci pieniądze!* Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie.
Jakie są koszty dostawy?
Przedpłata | Za pobraniem | |
---|---|---|
Zamówienia powyżej 300zł | GRATIS! | GRATIS! |
Przesyłka priorytetowa | 10,00 zł | 15,00 zł |
Przesyłka kurierska | 25,00 zł | 30,00 zł |
Przesyłka zagraniczna | 30,00 zł | n/a |
Jakie działanie mają składniki produktów?
Specjalnie dla Państwa opracowaliśmy encyklopedię naturalnych składników używanych w produkcji kosmetyków. Dzięki niej nawet najbardziej skomplikowane listy składników nie będą stanowiły problemu. Zapraszamy do lektury encyklopedii składników.
* - Zwrot pieniędzy tylko za pierwsze zamówienie. Tylko jedno zamówienie na osobę / domostwo / rodzinę będzie refundowane. Refundacja możliwa tylko przed upływem 90 dni od wysłania towaru do klienta. Wszystkie (także puste) opakowania muszą być zwrócone na adres siedziby firmy. Prosimy pamiętać, że jeśli otrzymacie Państwo potwierdzenie możliwości zwrotu towaru, opakowania muszą być zwrócone w przeciągu 30 dni. Brak spełnienia w/w warunków będzie skutkował uchyleniem gwarancji i odwołaniem zwrotu pieniędzy. Prosimy pamiętać, że jeśli otrzymacie Państwo potwierdzenie możliwości zwrotu towaru, opakowania muszą być zwrócone w przeciągu 30 dni. Brak spełnienia w/w warunków będzie skutkował uchyleniem gwarancji i odwołaniem zwrotu pieniędzy.