Najlepsza dieta na płaski brzuch+ jadłospis

Płaski brzuch jest seksi. Tak twierdzą kobiety…i mężczyźni. Nie dziwi zatem fakt, że zarówno panie, jak i panowie robią sporo, by zapewnić sobie piękny wygląd w tym obrębie ciała. Okazuje się jednak, że nie jest to takie proste, jak może się wydawać…

Czy to nie wzdęcia?

belly-2354_1280Brzuch może wydawać się zbyt duży nie z powodu tłuszczu, ale nagromadzonych gazów. Nie wiesz, czy to Twój problem? Można to łatwo sprawdzić. Wystarczy, że przez 4 dni nie będziesz jeść następujących produktów:

  • soli,
  • przetworzonej żywności,
  • fasoli, brokułów, cebuli,
  • prostych węglowodanów – białych bułeczek, makaronów czy bananów.

Każdego dnia warto pić również 2 litry wody zmieszanej z imbirem, sokiem z ogórka, cytryną, liściem mięty.

Jeśli brzuch będzie wyglądał po takich zmianach w menu lepiej, znasz już odpowiedź.

Najlepsza dieta na płaski brzuch – co jeść?

By mieć płaski brzuch warto jeść produkty z określonych grup. Najlepsze będą te, które utrzymują optymalny poziom cukru we krwi na długo i chronią w ten sposób przed podjadaniem:

  • owsianka – poranny posiłek powinien być bogaty pod względem odżywczym i zapewniać stały dopływ energii. Wszelkie wahania poziomu cukru we krwi sprawiające, że tuż po posiłku będziesz głodna, są niewskazane i bardzo szkodliwe. Płatki owsiane to dobry pomysł, bo posiłek pozostaje długo w żołądku, wolno się trawi i dzięki temu tworzy niejako zawór bezpieczeństwa, chroniący przed podjadaniem.
  • migdały i inne orzechy – zapewniają poczucie nasycenia, zmniejszają ryzyko sięgnięcia po kaloryczną przekąskę, co ma doskonały wpływ na wygląd brzucha. Badania pokazały, że wystarczy zjeść 24 migdałów dziennie, by uniknąć napadów głodu. Jednak uwaga – unikaj solonych orzechów – zbyt wysoka ilość sodu podnosi ciśnienie krwi, sprzyja obrzękom i jednocześnie powiększeniu obwodu brzucha.
  • oliwa z oliwek – w diecie na płaski brzuch nie powinno zabraknąć zdrowych tłuszczu. Oliwa z oliwek jest świetnym wyborem, bogatym w jednonasycone kwasy tłuszczowe.
  • białko w proszku – bez obaw, to nie jest składnik jedynie dla kulturystów, rozsądnie używany pozwoli zmniejszyć brzuch. Dlaczego? Jest bogaty w aminokwasy, które spalają tłuszcz i budują mięśnie – mające wpływ na przyspieszenie metabolizmu. Wystarczą dwie łyżeczki białka w proszku dodawanego codziennie do koktajlów
  • Jagody – zawierają dużo błonnika, cennych polifenoli i są niskokaloryczne, a do tego wyjątkowo smaczne.
  • Fasola – fasola jest świetnym źródłem białka, dostarcza również ważnego błonnika, który jest ważnym składnikiem pomagającym w odchudzaniu. Dlatego raz w tygodniu zamiast mięsa przygotuj danie na bazie fasoli – Twoje menu na tym zyska.
  • Zielone warzywa – są ważnym źródłem witamin i minerałów. Szpinak i brokuły dostarczają szczególnie dużo błonnika i przy tym niewiele kalorii. Dlatego nie żałuj sobie zielonych sałatek i przystawek, które sprawią, że zjesz mniej.
  • Jajka – nie powinniśmy sobie ich odmawiać w diecie na płaski brzuch – są cennym źródłem witaminy B12, której organizm potrzebuje do metabolizowaniu tłuszczu. Warto znać również fakty – wiele badań potwierdziło, że osoby, które jadły na śniadanie jajka schudły dużo bardziej niż te, co sięgały po bułeczki.
  • Chude mięso i ryby – organizm spala najwięcej kalorii podczas trawienia białka, dużo mniej, gdy dostarczasz mu węglowodanów i tłuszczy. Szczególnie często w Twoim menu powinien gościć indyk, jak również bogate w kwasy omega 3 – tuńczyk i łosoś.

Jadłospis na płaski brzuch

Jeśli chcesz zgubić tłuszcz z brzucha, zastosuj się do tych zaleceń:

  • jedz 400 kalorii na każdy posiłek cztery razy dziennie,
  • nie dopuszczaj do okresów 4 godzinnych bez jedzenia, najlepiej jedz co 3 godziny,
  • jedz tłuszcze jednonienasycone w każdym posiłku

Zasada jest następująca – jeśli chcesz zgubić nadmierny tłuszcz, jedz tłuszcz. To podobno najprostsza i najlepsza droga do osiągnięcia oczekiwanych efektów.

Jak dodatkowo wspomóc swoje starania o piękny, płaski brzuch? Warto zainwestować w stały poziom cukru we krwi, który zapobiega podjadaniu. Możemy to osiągnąć dzięki ekstraktowi z zielonej kawy, który pomaga zrzucić dodatkowe kilogramy i osiągnąć najlepsze efekty na drodze do szczupłej sylwetki. Dowiedz się, jak to zrobić! Kliknij!

1 Komentarz

  • “Możemy to osiągnąć dzięki ekstraktowi z zielonej kawy, który pomaga zrzucić dodatkowe kilogramy i…”
    A co w przypadku, gdy tłuszczyk na brzuchu wynika z próby przybrania na wadze, czyli z odwrotnym celem? Tego obawiałam się najbardziej za każdym razem, kiedy planowałam przejść na dietę na przybranie, chociaż teraz to nie powinien być dla mnie tak duży problem, ponieważ zaczęłam ćwiczyć.

Zostaw komentarz