Co jeść, by chudnąć i nie być głodnym?

Każda dieta kojarzy Ci się z nieprzyjemnym ssaniem w żołądku? Z ciągłym myśleniem o tym, jakby tu coś zjeść, żeby się w końcu najeść? Z zakradaniem się do lodówki i zrezygnowanym wychodzeniem z kuchni z listkiem sałaty? Najwyraźniej jesz nie to, co trzeba. Przeczytaj, jak być na diecie i nie myśleć ciągle o jedzeniu!

Szpinak

Pamiętasz swoją skwaszoną minę, gdy mama wmuszała Ci szpinak pod różną postacią, ukrywając tę roślinę jako nadzienie w wielu daniach? Nie znosisz zielonej papki przypominającej glony? Całkiem niesłusznie… Spróbuj wymazać złe skojarzenia i zacznij swoją przygodę ze szpinakiem od nowa. Warto! Jest to roślina mało kaloryczna, ale pożywna i dająca uczucie nasycenia na dłużej. Dzięki jednemu ze składników – kwasowi alfa-liponowemu, szpinak skutecznie przyspiesza spalanie tłuszczu.

Brokuły

To roślina, która jest trawiona pomału w ciągu dnia. Dzięki temu nie pozwala na niemiłe ssanie i gwarantuje stały dopływ energii. Brokuły to ponadto bogate źródło błonnika, substancji, która usuwa z organizmu zbędne produkty przemiany materii oraz toksyny. Stąd jeśli wolisz na obiad gotować kalafiora, spróbuj wybrać brokuły!

Cebula

Doskonale poprawia smak wielu potraw. Trudno wyobrazić sobie bez niej większości dań obiadowych. Niewątpliwa zaleta cebuli to jej niska kaloryczność, dostarczanie dużej porcji błonnika oraz działanie ochronne, które poprawia naturalną zdolność do ochrony organizmu przed drobnoustrojami: wirusami i bakteriami.

Tran oraz morskie ryby

To samo zdrowie i doskonałe źródło tłuszczu. Jeśli nie lubisz jeść tranu oraz ryb, możesz zdecydować się na suplementację, łykając kwasy omega-3 w kapsułkach.

Filet z kurczaka

Zastąp już dziś czerwone mięso mięsem białym. To wszechstronne, łatwe w przygotowaniu źródło białka, które komponuje się wyśmienicie z wieloma dodatkami. Dzięki temu dostarczysz organizmowi dobrego sycącego „paliwa”, a dodatkowo zjesz niskokaloryczne danie.

Serek homogenizowany

Myślisz, że jest niezdrowy? Wybierz ten odtłuszczony, który stanowi doskonałą alternatywę dla twarożku wiejskiego oraz tłustych serów. Dzięki niemu zjesz smaczną porcję białka, która da Ci uczucie sytości na dłużej.

Czerwona fasola

Czerwona fasola jest doskonałym źródłem węglowodanów i błonnika. Porcja czerwonej fasoli dodana do sosu, gulaszu da Ci na długo uczucie sytości, nie dopuszczając do niezdrowego podjadania.

Płatki owsiane

Zjedz je koniecznie na śniadanie. Zastąp nimi dmuchane kajzerki oraz masło czekoladowe. To wolno uwalniana dawka węglowodanów. Zagwarantują Ci one na długo uczucie sytości oraz dostarczą wiele cennego błonnika. To dobry początek dnia!

Acai Berry

Acai Berry to jagoda rosnąca w brazylijskich lasach, która ułatwia trawienie i daje uczucie sytości na kilka godzin. Roślina ta gwarantuje również napływ do organizmu cennych minerałów, przeciwutleniaczy, witamin i błonnika. Acai Berry w wersji świeżego owocu nie jest dostępna, wykorzystuje się ją jako naturalny składnik suplementu diety pod nazwą Acai Berry Select.

1 Komentarz

Pozostaw odpowiedź Amia X