Kilka niezawodnych sztuczek, jak zjeść mniej

Odchudzanie zazwyczaj jest racjonalne i oparte na z góry ustalonych regułach, które najczęściej mają potwierdzenie w licznych badaniach i testach. Niekiedy jednak dobry efekt odchudzający można uzyskać wcale specjalnie się nie wysilając (przynajmniej w klasycznym słowa tego znaczeniu). Wprowadzając w swoje życie małe zmiany, które w niektórych kręgach uznawane byłyby za sztuczki, można uzyskać zadowalający efekt.

  1. Jedz na mniejszym talerzu. Duży aż się prosi, by zapełniać go ogromną porcją posiłku.
  2. Stosuj zasadę – jeden posiłek jedno naczynie. Twój obiad powinien zmieścić się na jednym talerzu (także jeśli chodzi o surówki i dodatki).
  3. Nie popijaj w trakcie jedzenia.
  4. Wypij szklankę wody na 5-10 minut przed posiłkiem.
  5. Nie umiesz jeść pałeczkami? Koniecznie zastąp nimi tradycyjne sztućce. Dzięki temu będziesz jeść wolniej, a Twój organizm będzie miał czas na wysłanie do Twojego organizmu komunikatu – „już się najadłem”…. Jeśli masz dużą nadwagę, zamień sztućce na wykałaczki (to nie żart!). Jeśli chcesz tylko lekko poprawić swój wygląd – zamiast dużej łyżki, używaj małej łyżeczki. Tam, gdzie się da, jedz widelcem zamiast łyżką.
  6. Zanim zasiądziesz do stołu zabierz ze sobą minutnik i nastaw go na 15-30 minut (w zależności od rodzaju posiłku). Tak rozplanuj jedzenie, by w momencie odezwania się urządzenia dopiero kończyć jedzenie posiłku.
  7. Zapomnij o jedzeniu przed telewizorem czy nad gazetą…Wiem, wiem…Masz mało czasu i wykorzystujesz każdą chwilę, by robić dwie rzeczy naraz. Jednak musisz wiedzieć, że takie postępowanie nie sprzyja odchudzaniu!!
  8. A może supresant apetytu, który zmniejszy Twój głód? Polecam naturalny preparat Hoodia Chaser.

2 komentarze

  • Dodałbym jeszcze jedną z zasad zdrowego odżywiania – dzielenie posiłków. Częstsze spożywanie posiłków wymaga spożywania mniejszych porcji. Jedząc częściej zjemy mniej – nie mamy uczucia silnego głodu, nie musimy robić “zapasów”

Zostaw komentarz