Sześć prostych ćwiczeń na ujędrnianie piersi

Zadbane, jędrne piersi są zawsze w modzie. Dlatego też nigdy nie jest ani za wcześnie, ani za późno, by zacząć dbać o biust i poprawiać jego wygląd. Poniżej zamieszczamy zestawy ćwiczeń wzmacniających mięśnie klatki piersiowej i podtrzymujących biust. Wystarczy poświęcić na nie kilka minut dziennie, aby już wkrótce zobaczyć różnicę!

Dociskanie przy ścianie

Połóż na ścianę ręce od dłoni do łokci, przykładając je całą powierzchnią przedramion i staraj się naciskać na nie ciężarem ciała. Ćwiczenie powtórz 5-10 razy.

Dociskanie dłoni

Dłonie złóż na wysokości piersi. Łokcie powinny być ugięte, a ręce ułożone podobnie jak do modlitwy (z palcami skierowanymi ku górze). Dociskaj ręce do siebie, wytrzymując za każdym razem kilka sekund. Powtórz ćwiczenie 5 razy.

Krążenie dłoni

Stojąc w lekkim rozkroku, przy wyprostowanych plecach, połóż dłonie na ramiona i wykonuj nimi okrążenia do przodu, a następnie do tyłu (w każdym kierunku po 25 powtórzeń).

Wymachy

Stań w rozkroku, stopy rozstawiając na szerokość bioder. Mając ciężarki w dłoniach (lub butelki z wodą), opuść je wzdłuż ciała. Unoś w wyprostowanych rękach na boki ciała (jak najszerzej potrafisz) oraz  do przodu na wysokości piersi. Powtarzaj ćwiczenie w sześciu seriach po sześć powtórzeń.

Pompki na biust

Połóż się swobodnie na podłodze, nogi ułóż luźno, ręce wyprostuj i oprzyj na podłodze (opierając na nich ciało). Pomału opuszczaj ciało ku dole, starając się ułożyć je jak najniżej. Ćwiczenie powtórz 10 razy.

Nożyce pionowe

Klasyczne ćwiczenie tylko wykonywane rękami (ręce mogą być wyprostowane lub lekko ugięte). Połóż się na plecach i wymachuj rękami, tuż na brzuchem i z drugiej strony – tuż przy twarzy. Ćwiczenie powtórz 10 razy.

Zostaw komentarz

Chcesz mieć biust

2 rozmiary większy?!

Postaw na ProBreast Plus

probreastplus do vitalab