Ćwiczenia piersi dla kobiet

Chcąc mieć piękny, jędrny biust musimy nieco o niego zadbać. Do tego potrzebne będą z pewnością odpowiednie ćwiczenia fizyczne i masażem i użyciem preparatów kosmetycznych.

Oto zestaw ćwiczeń wspomagających jędrność biustu:

Damskie pompki
Aby wykonać to ćwiczenie należy uklęknąć na twardym podłożu i podeprzeć się rękami z przodu. Dłonie mogą być ułożone prostopadle bądź równolegle do linii tułowia ponieważ nie ma to większego znaczenia. Pozycja jest bardzo podobna do standardowych pompek wykonywanych przez mężczyzn, różnica polega jedynie na punkcie oparcia, którym w tym przypadku są kolana a nie palce. Dzięki temu znacznie zmniejsza się trudność ćwiczeń. Ćwiczenia polegają na zginaniu rąk w łokciach, tak, aby biust prawie dotykał ziemi, następnie należy wyprostować ręce i powrócić do pozycji wyjściowej. Jeżeli osoba wykonująca ćwiczenia czuje się na siłach może próbować standardowych pompek, jednak wykonuje się ich o połowę mniej.

Ćwiczenia na stojąco
Ten rodzaj ćwiczeń wykonujemy stając w pozycji prostej w niewielkim rozkroku na twardym podłożu.
Pierwszym etapem jest ugięcie łokci tak aby powstał kąt prosty a następnie wyciągnięcie ramion na boki. Dłonie złączamy i napinamy mięśnie klatki piersiowej na około 3 sekundy, potem na 3 sekundy rozluźniamy. To samo ćwiczenie można wykonywać na inny sposób – naciskając dłonie z całej siły jedna w drugą z przeplecionymi palcami.
Do ćwiczeń na stojąco należą także ćwiczenia typu:

  • Naprzemienne wyrzuty rąk – wykonujemy to przy wyprostowanych łokciach.
  • Napinanie mięśni przy ułożeniu rąk na klatce piersiowej w kształt „X”.

Ćwiczenia na leżąco
Leżąc na stabilnym podłożu na plecach potrzebujemy dwóch ciężarków o wadze 0,5-1kg. Do tego celu najlepiej jest użyć hantli.
Pierwszym ćwiczeniem jest prostowanie rąk z hantlami do góry i powracanie do pozycji wyjściowej. Ręce można również zginać w łokciach i wyciągać w bok tułowia, powracając również do pozycji wyjściowej czyli do zgiętych łokci. Kolejnym ćwiczeniem wykonywanym na leżąco z hantlami są „pionowe nożyce”. Ręce mają być wyprostowane nad tułowiem, machamy nimi nad tułowiem.

Ćwiczenia warto wykonywać regularnie, tylko wtedy przyniosą oczekiwane efekty.
Jeżeli wysiłek mięśni piersiowych wspomożemy kremami ujędrniającymi i naprzemiennym masażem podczas prysznica uzyskamy jędrny i gładki biust oraz całą skórę dekoltu.

1 Komentarz

Zostaw komentarz

Chcesz mieć biust

2 rozmiary większy?!

Postaw na ProBreast Plus

probreastplus do vitalab