Trening na odchudzanie

Nie ma co ukrywać, samą dietą drogie panie i panowie, cudu się nie dokona. Jeśli męczy was kilka, lub więcej kilogramów nadwagi, samymi niskokalorycznymi potrawami ich się nie pozbędziecie. Do tego potrzebny jest jeszcze wysiłek fizyczny, który wbrew powszechnej opinii nie musi się ograniczać tylko do ćwiczeń na siłowni. Zajmijmy się skutecznym treningiem na odchudzanie.

Zacząć możecie od zwykłych codziennych spacerów. Już tak minimalny wysiłek pozwoli nam zmniejszyć wagę, a jednocześnie dostarcza organizmowi, tak potrzebnego świeżego powietrza. No, oczywiście na miejsca przechadzek, wybierajmy raczej parki i lasy, a nie zatłoczone ulice, czy centra handlowe. Jeśli zwykłe spacerowanie nam nie wystarczy, niech za trening na odchudzanie posłuży jeździe na rowerze, która poza szybkim zrzuceniem zbędnych kilogramów, zapewnia poprawę sylwetki. Ogólnie wspomniane wyżej sposoby, określane są jako “aeroby”. Jest to grupa tak zwanych ćwiczeń tlenowych. Jeśli chcemy schudnąć stosując je, musimy położyć nacisk na intensywność i częstotliwość.

Istotne jest to, że skuteczny trening na odchudzanie, możemy przeprowadzać również w domu. Nie potrzebujemy do tego, żadnych drogich urządzeń, które tylko zajmowałby miejsce w naszych skromnych mieszkaniach. I tak naprawdę, nieistotne jest, czy to będą zwykłe brzuszki, czy przysiady. Takich zestawów ćwiczeń, które się sprawdzą jest bardzo dużo i konkretny wybór nie jest najistotniejszy.  Ważne, aby były powtarzane cyklicznie, a co pewien czas, zwiększana była ilość powtórzeń. Bo to od tego zależy tempo i skuteczność naszego odchudzania. Jeżeli jednak, nie zawierzacie swojej intuicji w kwestii wyboru treningu na odchudzanie, możecie tę decyzję powierzyć specjalistom. Oni wybiorą wam ćwiczenia, pokażą jak je skutecznie wykonywać. Pojawi się również tematy diety. Jaką stosować, czy w ogóle w naszym przypadku stosować. Pamiętajmy jednak, że spotkanie ze specjalistą kosztuje.

Tak naprawdę, ścieżka do zrzucenia zbędnych kilogramów, wcale nie musi być specjalnie kręta i wyboista. Istotną sprawą jest nasza samozaparcie, w kwestii powtarzalności cyklu ćwiczeń. A wydaje się, że jeśli naprawdę chcemy schudnąć, to łatwo nam będzie trzymać się reżimu treningowego.

1 Komentarz

  • Dobry, szczery artykuł! Mam nadzieję, że takie teksty uświadomią ludziom, że bez sportu żadna “dieta-cud” nic nam nie pomoże… Dlatego ćwiczenia, jakiekolwiek, ale regularne, są po prostu niezbędne! A jak do tego dołączymy sobie jeszcze l-karnitynę (polecam Direct), to zaczniemy zbędny tłuszcz spalać jeszcze szybciej!

Zostaw komentarz