Prostowanie penisa

Zakrzywienie penisa jest dosyć często spotykanym zjawiskiem, szczególnie w czasie erekcji. Wynikać będzie z osłabienia ciał jamistych i ścian komórkowych samego prącia, co pozwalać będzie jego trzonowi na wyginanie się w postać łuku. Można temu zaradzić stosując specjalnego rodzaju zestaw ćwiczeń. Mają one na celu wzmocnienie ciał jamistych z obu stron penisa, a po kilku miesiącach ich wykonywania zauważalne będą optyczne zmiany i prostowanie się penisa. Problem ten dotyczyć będzie przede wszystkim mężczyzn, których prącia są stosunkowo większe od przeciętnych – czym dłuższe, tym słabsze będą ciała jamiste.

Trening na wyprostowanie penisa nie jest trudnym, zajmuje mało czasu, wymagać będzie od nas odrobiny systematyczności, a przynieść może upragnione efekty. Ćwiczenia zaczynasz od objęcia bazy swojego penisa w momencie kiedy znajduje się w stanie częściowej erekcji i przesuwasz dłoń w kierunki jego główki, po czym powtarzasz to kolejną ręką. Co kilka kolejnych ruchów wyginaj swoje prącie w stronę przeciwną do tej, w którą się zakrzywia. Będzie to wpływało nie tylko na jego prostowanie się, ale także wzmocni zakrzywioną ściankę, co doprowadzi do jej wyrównania.

Podczas wyginania penisa z każdym kolejnym ruchem skupiaj się na jego budowie. Musisz wyobrazić sobie jak rośnie oraz prostuje się. Podczas tejże wizualizacji bierz głębokie wdechy nosem, a powietrze wypuszczaj ustami. Z każdym kolejnym wdechem wyobrażaj sobie kulę energetyczną, która zwiększa się i rośnie w twoim brzuchu oraz całym ciele. Kiedy już dłużej nie możesz wciągać powietrza zrób wydech i wyobrażaj sobie przepływ tejże skumulowanej energii do penisa.

Dla niektórych może wydawać się to trochę nieracjonalne i wręcz śmieszne i kojarzyć się niemal z masturbacją. Jednak doświadczenie pokazuje, że ćwiczenie tego rodzaju połączone z wizualizacją i pozytywnym nastawieniem będzie przynosiło zaskakujące efekty już po kilku pierwszych miesiącach. Oczywiście po osiągnięciu zadowalającego nas kształtu penisa nie możemy od razu przerwać ćwiczeń, zalecane jest, aby stosować je jeszcze przez jakiś czas, już rzadziej, ale regularnie.

Zostaw komentarz