Dieta warzywna

Dieta warzywna mimo tego, że wśród wielu osób będzie budziła wątpliwości to w przeciągu jednego tygodnia pozwoli nam zrzucić nawet do pięciu kilogramów. Dieta warzywna udowodni Tobie i osobą w twoim otoczeniu, że jedzenie dziennie zaledwie sześciuset kalorii jest wystarczające, aby zaspokoić apetyt i pozbyć się uczucia głodu. Co więcej warzywne posiłki będą dostarczały takiej porcji witamin i soli mineralnych, że stracenie wagi jest możliwe bardzo szybko i przy zachowaniu zdrowia. Codzienne śniadania, obiady i wczesne kolacje pełne warzyw będą zbawiennie wpływały na nasz organizm.

Oczywiście z jadłospisu nie wyklucza się innych jego elementów, oprócz tego znajdziemy w nim pieczywo, nabiał i tak dalej. Posiłki ciepłe w większej mierze składają się jednak z różnego rodzaju wariacji warzywnych i owocowych z jedynie śladowymi ilościami mięsa. Istnieje jednak szeroka gama przepisów, która przy wykorzystaniu naturalnych i zdrowych składników, przede wszystkim właśnie warzyw i owoców będzie potrafiła stworzyć cuda kulinarne i przepyszne potrawy.

Stosowanie tejże diety na dłuższą metę będzie jednak trudne, gdyż przyswajanie dziennie zaledwie kilkuset kalorii okaże się w końcu męczącym i jednocześnie niezdrowym dla naszego organizmu. Dieta ta ma przede wszystkim na celu pomóc w szybkim i zdrowym zrzuceniu wagi, a potem jej ustabilizowaniu, wiąże się to jednak ze stałym zmienieniem naszych przystosowań żywieniowych, gdzie mięso prawie całkowicie będzie musiało być zastąpione przez zieleninę.

Diety warzywne stosowane są przede wszystkim przez osoby, które posiadają dosyć pokaźną tuszę, czy też znaczący niedobór witamin w organizmie, który musi być szybko uzupełniony w celu zachowania zdrowia. Dieta ta często wspomagana jest także innymi suplementami bogatymi w składniki odżywcze i witaminy, gdyż gotowane i poddawane obróbce termalnej warzywa oraz owoce zyskiwać będą mogły o wiele lepszy smak, tracą jednak na swoich wartościach odżywczych, które w przypadku tejże diety są najważniejszymi.

1 Komentarz

  • JA JEDNAK POLECAM I WSKAZUJĘ, NA NAUKOWĄ WIEDZĘ BIOLOGICZNĄ, ROZSĄDEK ORAZ UMIAR:
    Jemy niskotłuszczowo, 0% negatywnych TOKSYN, energetyczne węglowodany wyłącznie do 26% wzrostu, czyli tzw. NISKIE węglowodany.

    POKARMY O WŁAŚCIWYM DOBORZE BIAŁEK, ORAZ CO NIEZMIERNIE ISTOTNE:
    Nie zawierające toksyn spowalniających i zatruwających nasze organizmy. Tabele; Dozwolone oraz Zakazane dopełniają właściwej identyfikacji prawd przyrodniczych.

    TO WŁAŚNIE PRZY PROBLEMACH Z ODŻYWIANIEM, PRZY ZWALCZANIU OTYŁOŚCI, RÓWNIEŻ CUKRZYCY TYPU 2:
    Niezmiernie pomocne są tabele z produktami odpowiednio prozdrowotnie, odchudzająco sklasyfikowanymi wg tzw. INDEKSU ŻYWIENIOWEGO, tj. IŻ produktu. Skuteczne i warto !! Ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego. *

Zostaw komentarz