Dieta Cambridge

Dieta CambridgeOstatnimi czasy jesteśmy wręcz zasypywani nowymi dietami zanim jeszcze zdążymy zrzucić choćby kilogram. Dzisiaj proponujemy wam dietę, która jest stosowana przez setki ludzi na całym świecie przez ostatnie 20 lat. Jest to dieta Cambrige i została ona stworzona w latach 80 ubiegłego wieku. Nie straciła swoich właściwości wraz z upływem czasu i wciąż pomaga skutecznie zrzucać zbędne kilogramy tłuszczu.

Dieta Cambridge jest to dieta płynna zakładająca picie 3 razy dziennie preparatu Cambridge Diet oraz możliwość jedzenia dodatkowych posiłków lub nie. Preparat Cambridge Diet zawiera wszystkie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu substancje takie jak: białka, węglowodany, błonnik, tłuszcz, witaminy oraz minerały.

Dostępne są dwie wersje preparatu, zawierająca kolejno 75% i 100% dziennego zapotrzebowania na składniki odżywcze. Dostępnych jest też kilka programów przyjmowania, stopniowane są one od mniej restrykcyjnych ilości spożywanego dodatkowego jedzenia aż do nie jedzenia niczego poza piciem preparatu.

Plusy diety Cambridge

  • Dieta Cambridge zawiera wszystkie niezbędne składniki odżywcze.
  • Ma potwierdzoną skuteczność.
  • Jest bezpieczna dla osób cierpiących na cukrzycę oraz nadciśnienie.

Minusy diety Cambridge

  • Ograniczenie jedzenia może prowadzić do większej pokusy jedzenia przekąsek.
  • Może być za wymagająca dla niektórych.
  • Nie zmienia trwale nawyków żywieniowych na zdrowe.
  • Może dostarczać zbyt mało kalorii, żeby dodatkowo ćwiczyć.

Preparat Cambridge Diet
Shake Cambridge Diet jest oferowany w kilku smakach takich jak: czekolada, wanilia, truskawka czy cappuccino. Preparat jest dostępny w dwóch wersjach: dostarczającej 100% zapotrzebowania na składniki odżywcze (140 kcal/shake) oraz dostarczającej 75% (110 kcal/shake). W trakcie stosowania powinno się pić od 3 do 4 litrów wody dziennie.

Ćwiczenia
Ilość kalorii dostarczanych przez shake Cambridge Diet spożywany 3 razy dziennie może być zbyt mała, aby ćwiczyć. Nie zaleca się stosowania ciężkich wydolnościowo programów ćwiczeń w trakcie stosowania diety.

Skuteczność
93% osób, które wypróbowały dietę Cambridge jest zadowolonych z jej efektów.

3 komentarze

  • Organizm dla podtrzymania podstawowych funkcji zyciowych potrzebuje 700kcal. Idiotyczna dieta Cambridge, gdzie posilki zamiast parwdziwych skladnikow to proszek, schodzi ponizej bezpiecznej granicy 1200kcal. Organizm, ktory zaczynamy glodzic zwalnai metabolizm i siega po pierwsze, najszybsze zrodlo energi czyli miesnie, a nie tkanke tluszczowa. Trzeba zmienic nawyki zywieniowe na cale zycie a nie wsuwac proszki tyle. Wazny jest % tkanki tluszczowej w ciele, a nie waga, w przeciwynym razie wszyscy lekkoatleci amerykancy (czyli biegajace gory meisni) sa otyli wg jakis idiotycznych wskaznikow!

  • Z chęcią przeczytałam ten artykuł, jednak jest w nim dużo niezgodności. Dietę znam od podszewki bo sama się nią odchudzałam i jestem na bieżąco.
    Dieta Cambridge to owszem zbilansowane posiłki w formie sproszkowanej, obecnie w 16 smakach, ale także dietetyczne niskokaloryczne batony o obniżonej wartości kalorii. Każdy posiłek, bez względu na to czy to baton czy saszetka pokrywa 1/3 dziennego zapotrzebowania na witaminy i składniki mineralne. Wszystkie saszetki mają tę samą wartość kaloryczną ok 143-148 kcal. Batony mają od 178-200 kcal.
    W chwili obecnej Dieta Cambridge proponuje program “Stopniowo do sukcesu” który pozwala wykorzystywać posiłki Diety Cambridge w połączeniu z określonym żywieniem konwencjonalnym. Tak więc można zacząć od stopnia, który ma 800, 1000 lub 1200 kcal.
    Należy również pamiętać, że właściwe stosowanie i program odpowiedni dla każdego dobiera Konsultant, u którego można nabyć wszystkie produkty.

  • heh 🙂 probówałam diety cambridge i tak długo jak się jej trzymałam miałam wyniki. Niestety jak tylko zaczęłam robić odstępstwa, to sprawa zaczęła wyglądać inaczej. teraz poszukuje innej diety 🙂

Zostaw komentarz