Ćwiczenia na cellulit

Poniżej przedstawiamy zestaw kilku ćwiczeń, które pomogą Ci zmniejszyć cellulit. Dzięki nim Twoja skóra stanie się gładsza, a Ty poczujesz się młodziej i piękniej. Te ćwiczenia na cellulit zapewnią Ci szybkie efekty przy minimalnym wysiłku.

1.
Pierwsze ćwiczenia usprawniają cyrkulację w tylnej części uda. Klęknij na czworakach na podłodze. Unieś jedną nogę do góry tak, aby była równoległa to podłogi. Przytrzymaj tak chwilę, a następnie podnieś ją wyżej tak abyś poczuła napięcie mięśni. Opuść nogę i powtórz ćwiczenie z drugą nogą.

2.
Połóż się na brzuchu. Zegnij ręce w łokciach i połóż głowę na dłoniach. Upewnij się, że Twoje biodra nadal dotykają podłogi i powoli podnieś lewą nogę. Zatrzymaj się na chwilę w tej pozycji, a następnie wyprostuj stopę aby napiąć mięśnie (4 razy). Powtórz ćwiczenie od 6 do 8 razy, a potem zmień nogę.

3.
Usiądź na krześle bez kółek. Twoje kolana muszą być zgięte pod kątem 90 stopni. Włóż poduszkę między uda. Ściśnij ją udami i przytrzymaj minutę. W trakcie ćwiczenia oddychaj normalnie. Ćwiczenie działa na wewnętrzną część ud.

4.
Usiądź na krześle w takiej samej pozycji co w ćwiczeniu 3. Połóż dłonie po zewnętrznej stronie kolan. Staraj się rozchylić nogi jednocześnie napierając dłońmi, aby stawiać opór.

5.
Przyjmij pozycję taką samą jak w ćwiczeniu 3 i 4.  Podnieś lewą nogę i rozciągnij. Przytrzymaj chwilę a następnie zmień nogę. Oddychaj normalnie i przytrzymuj nogę napiętą po 30 sekund.

—-

Zapoznaj się z najlepszymi kosmetykami do zwalczania cellulitu!

1 Komentarz

  • Fajne ćwiczonka:) Nie wiem, czy w przypadku walki z cellulitem to też się sprawdza, ale ja jako spalacz tłuszczu stosuję l-karnitynę (Direct). A skoro cellulit to właśnie odkładający się pod skórą tłuszcz, to myślę, że w walce z nim również warto sięgnąć po ten suplement.

Zostaw komentarz