• Polecane Produkty:
  • ViviComb
  • Slimette
  • Nonacne
  • African Mango

Ćwiczenia na podniesienie biustu

20 lis
Autor: Dorota
CC Fabulous Breasts - Krem i kapsułki zwiększające rozmiar piersi

Większość kobiet znajduje w swoim wyglądzie pewne wady. Nie ważne czy naprawdę istnieją czy nie. Dużym problemem jest biust. Ciągle słyszymy narzekania, że albo jest zbyt mały albo zbyt duży. Wszystkie chcemy aby ciągle był jędrny i zadbany. Samo stosowanie kremów nie pomoże. Warto jest wprowadzić specjalny zestaw ćwiczeń mający na celu ujędrnienie biustu i poprawienie jego wyglądu. Nie jest także obojętny prawidłowy dobór biustonosza. Jeżeli będzie on dobrze dopasowany, będzie podtrzymywał piersi, nie uciskał ich i nie deformował to również wspomoże dobry wygląd piersi.

Ćwiczenia na stojąco.

Stań wyprostowana w niewielkim rozkroku na twardym podłożu.

Następnie:

  • ugnij łokcie, tak aby stworzyć kąt prosty oparty na klatce piersiowej. W ten sposób tworzymy z rąk literę X. Mięśnie rąk i klatki piersiowej napinamy i rozluźniamy naprzemiennie na cvzas 3 sekund.
  • Ręce zginamy w łokciach i składamy przed klatką tak jak do modlitwy. Splatamy w ten sposób ułożone dłonie naciskając jedna na drugą na około 5 sekund, następnie rozluźniamy na 3 sekundy.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo podobne do poprzedniego. Jednak zamiast splatać dłonie trzymamy je rozprostowane, naciskając jedną na drugą przy użyciu jak największej siły.
  • Wyrzuty rąk. Ręce zginamy w łokciach na wysokości piersi. Wyrzucamy zgięte łokcie 2 razy w tył, a podczas trzeciego wyrzutu prostujemy ręce. W tym przypadku trzy wyrzuty stosowane są jako jeden.

Ćwiczenia te można powtarzać kilkakrotnie. Najlepiej jest wykonywać to stopniowo, z dnia na dzień zwiększać ilość powtórzeń.

Ćwiczenia na leżąco.
Połóż się na macie bądź czymś innym oddzielającym nas od podłoża i dającym swobodę ruchu łokci. Leżąc na plecach weź do rąk przedmiot o wadze 0,5-1kg (najlepsze będą specjalne ciężarki dla kobiet).

  • Ręce z hantlami trzymamy blisko klatki piersiowej, wychodzimy z tej pozycji prostując ręce do góry. Następnie powracamy do pierwotnej pozycji.
  • Zegnij ręce w łokciach i wyciągnij obok tułowia. Następnie prostuj je ku górze i powracaj do pozycji wyjściowej.
  • „Nożyce pionowe” rękami. Wyprostuj ręce nad tułowiem, trzymając hantle, machaj nimi poziomo nad brzuchem, a potem pionowo nad głową.

Damskie pompki.
Uklęknij na podłodze podpierając się rękami z przodu. Dłonie mogą leżeć pod dowolnym, wygodnym dla Ciebie kątem. Zginaj ręce w łokciach tak aby dotykać ziemi biustem, następnie prostuj ręce wracając do pozycji wyjściowej. Różnica pomiędzy pompkami męskimi a damskimi polega na tym, że damskie pompki jako drugi punkt oparcia wykorzystują kolana. Mężczyźni natomiast wykorzystują palce u stóp. Dzięki lepszemu, bardziej wygodnemu podparciu pompki damskie są znacznie łatwiejsze od męskich.

Ćwicz regularnie a Twój jędrny biust z pewnością przyciągnie męską uwagę. Nie zapominaj także o dekoldzie, pielęgnuj go za pomocą odpowiednich kosmetyków. Pamiętaj również o głównej zasadzie – wyprostuj się!